Waarom kan ik alleen in contact komen met de verhuurder via het reactieformulier?

Reageren op een woning via Huurstunt doe je via een contactformulier. Veel verhuurders vinden dit prettig, omdat ze alle reacties dan kunnen verzamelen en hierdoor makkelijk kunnen reageren op de geïnteresseerde huurders. In sommige gevallen kiezen verhuurders er ook voor om hun telefoonnummer bij de advertentie te vermelden. Je kunt dan ook telefonisch in contact komen met de verhuurders, maar dit telefoonnummer is over het algemeen alleen bedoeld voor algemene vragen over de te huur aangeboden huurwoning.

Hoe maak je gebruik van het contactformulier?

Als je graag gebruik wilt maken van het contactformulier, heb je een Huurstunt Premium account nodig. Dit account krijg je door binnen je profiel je account te upgraden. Voor Huurstunt betaal je iedere maand 19,95 euro, maar is op ieder gewenst moment op te zeggen. Zodra je je Premium account hebt geactiveerd, kun je gebruikmaken van het contactformulier op de woningpagina’s.

Waarom zie ik geen telefoonnummer?

Een telefoonnummer van de verhuurder is alleen zichtbaar als je een Huurstunt Premium account hebt. In sommige gevallen zie je ook dan geen telefoonnummer. De verhuurder heeft dan zelf aangegeven dat er geen telefoonnummer getoond mag worden. Je kunt dan dus alleen in contact komen met de verhuurder via het contactformulier. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met de klantenservice van Huurstunt.