Hoe kan ik met Huurstunt in contact komen?

Bij Huurstunt vinden we contact met klant heel belangrijk. We zijn daarom ook op heel veel verschillende manieren te bereiken als je een vraag, opmerking, klacht of compliment hebt. Let bij het kiezen van een contactwijze op het soort vraag dat je wilt stellen. We hebben hier in een handig overzicht uitgelegd via welk medium het beste contact kunt opnemen en hoe dat werkt.

Vragen over betalingen en profielen

Als je vragen hebt over privacygevoelige informatie, zoals profielen of betalingen, dan kun je contact opnemen via een e-mail. Deze zaken bespreken wij niet via de chat of onze socialemediakanalen. Je kunt contact opnemen door te mailen naar [email protected] of gebruikmaken van het contactformulier.

Vragen over woningen

Als je bijvoorbeeld wil weten of in een bepaalde woning huisdieren geaccepteerd worden, dan kan Huurstunt je daar niet bij helpen. De details van iedere woning zijn verschillend en het is dus raadzaam om altijd zelf contact op te nemen met de verhuurder. Als je vragen hebt over het plaatsen van een woning op Huurstunt, dan kun je wel contact opnemen door gebruik te maken van de onderstaande contactmogelijkheden.

Overige vragen

Voor alle andere vragen kun je via alle kanalen contact opnemen met Huurstunt.  Die kanalen zijn: