Heb je een vraag over betalingen, een huurwoning, je account of de website? Misschien vind je het antwoord in de veelgestelde vragen. Toch liever met een medewerker in gesprek? Dan staan we graag voor je klaar. Ook willen we ons blijven verbeteren. Niemand is perfect, dus voor feedback in de vorm van opmerkingen of klachten staan we altijd open, zodat we samen een oplossing kunnen vinden. Je kunt ons op verschillende manieren bereiken, afhankelijk van het soort vraag dat je hebt. Hieronder lees je hoe het beste contact op kunt nemen.
Heb je een vraag over privacygevoelige informatie, zoals je account, betalingen of andere persoonlijke zaken? Dan kun je deze beter niet stellen via de chat of social media. Stuur liever een mailtje naar support@huurstunt.nl, of maak gebruik van het contactformulier. Dan kunnen we jouw gegevens vertrouwelijk behandelen. Jouw bericht wordt vaak nog op dezelfde dag beantwoord, maar in ieder geval binnen 48 uur.
Bekijk ook: Wat kan ik zelf doen als ik problemen ervaar met de werking van de website?
Heb je een vraag over een specifieke woning (bijvoorbeeld of er huisdieren geaccepteerd worden)? Daarmee kunnen wij je helaas niet helpen. Voor vragen over een huurwoning kun je terecht bij de verhuurder in kwestie. Die kun je met een Premium-account bereiken via het contactformulier op de woningpagina. Voor vragen over het plaatsen van een woning op Huurstunt kun je gebruikmaken van de onderstaande contactmogelijkheden.
Voor alle overige vragen kun je via alle kanalen contact met ons opnemen:
Lees ook: Wanneer krijg ik antwoord op mijn vraag aan Huurstunt?