Contact

Stuur ons een bericht

Huurstunt

Huurstunt is een woningplatform waar huurders en verhuurders bij elkaar gebracht worden. Dankzij handige functionaliteiten wordt het zoeken naar een huurwoning makkelijker en doordat Huurstunt elke dag nieuw aanbod plaatst, vind je snel een geschikte huurwoning.

Kom met ons in contact

Facebook Messenger

Stuur ons een bericht

Bedrijfsgegevens

Huurstunt

Is een handelsnaam van Adivare B.V.

Postadres

Postbus 9513, 9703 LM, Groningen

Vestigingsadres

Koldingweg 7B, 9723HL, Groningen
(geen bezoekadres)

KvK

04086158

BTW

8199.02.676.B.01

Neem contact op met Huurstunt

Ondanks dat Huurstunt er alles aan doet om de gebruikers iedere dag weer naar volle tevredenheid te helpen, kan het voorkomen dat sommige dingen niet helemaal duidelijk zijn. Niet erg, we helpen je natuurlijk graag. Heb je vragen over het huren of verhuren van een woning en wil je hier graag wat meer informatie over? Stuur ons een bericht via onze vele kanalen en we helpen je snel aan het juiste antwoord.

Veelgestelde vragen

In veel gevallen kun je het antwoord op je vraag vinden op de veelgestelde vragen pagina van Huurstunt. We hebben op die pagina alle vragen die we vaak krijgen verzameld, zodat mensen snel een antwoord kunnen krijgen. Mocht jouw vraag hier niet bij staan, dan kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Huurstunt.

Contactmogelijkheden voor vragen over Huurstunt

Bij Huurstunt willen we je graag op een manier helpen die bij jou past. Daarom hebben we verschillende manieren om in contact te komen met jou. Of je nu liever met ons chat, mailt of ons een berichtje stuurt via onze sociale media, het kan bij Huurstunt allemaal.

Chat

Als je snel antwoord wil op een vraag over Huurstunt, dan kun je op werkdagen het beste contact opnemen via de chat. Je krijgt binnen enkele minuten een medewerker van Huurstunt te spreken die je op weg zal helpen. De chat is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag, tussen 8:00 en 16:30 uur. Buiten deze tijden, kun je gebruikmaken van het contactformulier en onze sociale media.

Sociale media

Huurstunt is actief op Facebook, Twitter en Instagram, maar als je contact wil met een medewerker van Huurstunt, kun je het beste contact opnemen via Facebook. Dit is de snelste manier en zo kunnen we je snel op weg helpen. Let op: via Facebook kunnen wij geen vragen over facturen en andere persoonlijke gegevens beantwoorden. Dit doen we niet om zo de privacy van onze gebruikers te waarborgen.

E-mail

Als je vragen hebt over je account, betalingen of andere persoonlijke zaken, dan kun je het beste contact met Huurstunt opnemen via het contactformulier of ons e-mailadres. We kunnen je accountgegevens er dan snel bij pakken, zodat we je vragen goed kunnen beantwoorden. Deze e-mails beantwoorden we op werkdagen vaak nog dezelfde dag, maar in ieder geval binnen 48 uur.

Vragen over huurwoningen

Heb je een huurwoning gezien en wil je graag wat extra informatie? De verhuurder bepaalt de huurvoorwaarden en regelt zelf de bezichtigingen. We kunnen je daarom niet helpen met vragen over specifieke woningen. Daarvoor kun je contact opnemen met de verhuurder door gebruik te maken van een Premium Account op Huurstunt. Je upgradet je account eenvoudig via de instellingen van je account. Heb je vragen over het upgraden van je account, dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Huurstunt. We helpen je graag.

Klanttevredenheid bij Huurstunt

Bij Huurstunt staat klanttevredenheid hoog in het vaandel. We horen het daarom ook graag als iets niet helemaal verloopt zoals je vooraf had verwacht. We nemen naar aanleiding van je opmerking of klacht snel contact met je op. Op werkdagen antwoorden we vaak al dezelfde dag.