Wanneer krijg ik antwoord op mijn vraag aan Huurstunt?

Als je een vraag hebt voor de klantenservice van Huurstunt, wil je natuurlijk zo snel mogelijk antwoord. Klanttevredenheid staat bij Huurstunt hoog in het vaandel en daarom streven wij ernaar om je vraag op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden. We gebruiken deze tijd om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden, zodat je gelijk weet waar je aan toe bent.

Wat kun je zelf doen om sneller antwoord te krijgen?

Om het opzoeken van jouw gegevens makkelijker te maken voor de klantenservice, is het handig als je je account ID vermeld bij je vraag. Aan de hand van dat ID, kunnen wij gelijk alle gegevens van je account erbij pakken. Dit account ID vind je door bovenin het scherm naar ‘account te gaan’. Onder het kopje ‘Mijn Account’ vind je dan het Account ID.

Waar moet ik mijn vraag heen sturen?

Ook is het belangrijk dat je je vraag naar het juiste kanaal stuurt. Sommige vragen kunnen we omwille van de privacywetgeving niet beantwoorden via sociale media. Het gaat hierbij om vragen over betalingen of andere privacygevoelige informatie. Om antwoord te krijgen op die vragen kun je ons het beste een e-mail sturen of contact met ons opnemen via het contactformulier.

Lees verder: Wat kan ik zelf doen als ik problemen ervaar met de werking van de website?