Ik heb problemen met het gebruik van de website van Huurstunt. Wat kan ik doen?

Wat vervelend dat je problemen ervaart met het gebruik van de website van Huurstunt. Dit is uiteraard niet de bedoeling en we helpen je graag bij het vinden van een oplossing. Er zijn gelukkig enkele dingen die je zelf kunt proberen en mocht je er dan nog niet uitkomen, zijn wij er om je te helpen.

Wat kun je zelf doen?

Als je problemen ervaart met het gebruik van Huurstunt, dan kunnen er een paar dingen roet in het eten gooien. Eén van die zaken is de browser waarmee je naar de website gaat. Soms werkt een browser net niet lekker samen met een website. Probeer dus eens een andere browser uit. Huurstunt werkt het beste met de browsers Google Chrome en Mozilla Firefox.

Ook kun je proberen om de cookies te verwijderen en de cache te legen van je computer of laptop. Deze kunnen er soms voor zorgen dat de website niet helemaal goed functioneert. De cookies en cache verwijder je via de browsergeschiedenis. Dit vind je vaak bij de instellingen van je browser.

Bij smartphones kan het nodig zijn om een update uit te voeren. Huurstunt is altijd gebouwd voor de nieuwste besturingssystemen en het kan dus zijn dat een update de werking van onze site bevorderd. Hoe het updaten van je telefoon werkt, lees je in de bijbehorende handleiding.

Werkt het nog steeds niet? Neem contact op!

Heb je de bovenstaande zaken geprobeerd, maar werkt de website nog steeds niet helemaal goed? Neem contact op met de klantenservice van Huurstunt. In sommige gevallen kunnen zij je verder helpen.