Ik heb betaald, maar ik kan geen gebruik maken van mijn Premium Account. Wat nu?

Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je Premium Account. Wanneer je betaald hebt, hoor je natuurlijk wel gebruik te kunnen maken van de upgrade. Je zou via het contactformulier in contact moeten kunnen komen met de verhuurder van de woning. Is dat niet het geval, dan zijn er nog een paar dingen die je kunt proberen. Mocht ook dit niet helpen, dan helpen we je natuurlijk graag verder.

Ben je ingelogd op het goede profiel?

Het komt voor dat gebruikers twee verschillende profielen aanmaken: een gratis account én een Premium Account. Om te controleren of je ingelogd bent op het juiste account, kun je naar ‘Account’ gaan. Daar zie je of het ingelogde account gratis of Premium is. Staat hier dat je een Premium account hebt, dan kun je nog kijken bij de tips die we hebben opgesteld voor het niet werken van de website. Soms ligt dit aan de instellingen van je eigen browser en kun je het eenvoudig zelf verhelpen.

Lees verder: Tips voor het verhelpen van problemen met Huurstunt

Contact met Huurstunt

Lukt het je niet om de problemen te verhelpen? Neem dan contact op met de klantenservice van Huurstunt. Zij staan altijd voor je klaar om vragen te beantwoorden en problemen te verhelpen. Je kunt contact met Huurstunt opnemen op de volgende manieren: