Wanneer je een e-mail of bericht stuurt via het contactformulier, dan streven we ernaar om deze binnen 48 uur op werkdagen op te pakken. Hierbij geven we een zo volledig mogelijk antwoord zodat je direct weet wat je kunt doen. Heb je een account bij Huurstunt, vermeld dan gelijk je Account ID. Deze kun je vinden als je bent ingelogd onder “Mijn account”. Op die manier kunnen we je zo goed en zo snel mogelijk helpen.

Heb je een algemene vraag, dan kun je ons een bericht sturen via een social media-kanaal, zoals Facebook of Twitter, maar je kunt ons ook bereiken via WhatsApp. Ons WhatsApp telefoonnummer is enkel voor berichten, we kunnen je via dat nummer niet telefonisch te woord staan. We sturen wel zo snel mogelijk een reactie op je bericht. Belangrijk is wel dat je via deze kanalen geen vragen stelt over je account, maar het echt algemeen houdt. In verband met je eigen privacy behandelen we deze vragen enkel als via de mail of via het contactformulier binnenkomen.

Kijk op onze contactpagina om contact met ons op te nemen.